My Cart

0 Items $0.00
icon

Teams

BetterLife Team

فريق الحياة الأفضل

In 1978, a group of young people from Cairo, Egypt joined together to start a band that revolutionized Christian music in the Middle East, using original music and lyrics, acoustics, percussions, vocalists and soloists.

Now the group has blossomed into a much bigger entity including three bodies:
The original Better Life
The Better Life Juniors which targets the youth
The Better Life Kids with music and performances specifically targeted at children

Over the last 30 years, the Better Life has released numerous 
albums and original Christian songs and traveled all over the Arab world,
North America, Europe and Australia holding thousands of concerts.

Now the Better Life ministry includes regular television programs for Christian satellite stations proclaiming the message of hope and abundant living to viewers of all classes, nationalities and religious backgrounds. Alongside with that, the Better Life ministry has stretched out to the Internet world serving more than 3 million unique people every month via all channels of social media networks.

The group of young people who started singing in 1978 realized that they have gone beyond their most daring dreams. Today the group has over 100 volunteers working, singing, producing music, programs, and holding concerts all over the world.

The Better Life offers a message of love, renewal, and hope:

No matter who or what you are, Jesus Christ can make your life better.

“The thief comes only to steal and kill and destroy; I have come that they may have life, and have it to the full.” John 10:10

في عام 1978 مجموعة من الشباب من القاهرة، مصر انضموا معاً لبدء الفريق الذي أحدث ثورة في الموسيقى المسيحية في الشرق الأوسط، وذلك باستخدام الموسيقى الأصلية والكلمات، الصوتيات، الآلات، المرنمون والعازفون المنفردون.

الآن المجموعة ازدهرت في كيان أكبر بكثير في ثلاث فرق:

الحياة الأفضل
الحياة الأفضل للشباب (خدمة الشباب)
الحياة الأفضل للأطفال المخصص بالموسيقى والأداء للأطفال

على مدى السنوات ال 30 الماضية، والحياة الأفضل لديه العديد من الإصدارات من الألبومات والأغاني المسيحية الأصلية.. وسافر في جميع أنحاء العالم العربي، أمريكا الشمالية وأوروبا وأستراليا لإحياء الآلاف من الحفلات والخدمات.

الآن خدمة الحياة الأفضل تتضمن البرامج التلفزيونية التي تذاع على المحطات الفضائية المسيحية لتنشر رسالة من الأمل والحياة الأفضل للمشاهدين من جميع الفئات والجنسيات والخلفيات الدينية. جنباً إلى جنب مع ذلك، خدمة الحياة الأفضل ممدودة إلى عالم الإنترنت وتخدم أكثر من 3 مليون شخص كل شهر عبر جميع القنوات من شبكات وسائل الإعلام الاجتماعية.

مجموعة الشباب التي بدأت الغناء في عام 1978 إكتشفت أنها ذهبت إلى أبعاد أكبر من أحلامهم الجريئة. اليوم المجموعة لديها أكثر من 100 من متطوعي العمل والغناء والإنتاج الموسيقى والبرامج، وإحياء الحفلات الموسيقية في جميع أنحاء العالم.

الحياة الأفضل يقدم رسالة الحب والتجديد و الأمل:

لا يهم من أو ماذا أنت، يسوع المسيح يمكنه أن يهبك الحياة الأفضل

“السارق لا يأتي إلا ليسرق ويذبح ويهلك، وأما أنا فقد أتيت لتكون لهم حياة وليكون لهم أفضل” يوحنا ١٠:١٠